vrijdag 8 januari 2016

Winnaars challenge #116 & #117


We lopen een beetje achter met het bekend maken van winnaars, sorry... Laten we de feestdagen maar de schuld geven ;-)

Regina heeft challenge #116 gewonnen en Ankie #117, gefeliciteerd beiden !
Je mag de vernieuwde button op je blog plaatsen !

* * *

We're a little behind to announce the winners, sorry... Let's blame it on the holidays ;-)

Regina won challenge #116 and Ankie won challenge #117, congrats to you two !
You may place the renewed button on your blog !



Regina


Ankie





7 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat ik gewonnen heb. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm so HAPPY!!! THANKS for picking me to win the challenge!
    creative regards
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd winnaressen! Klopt het trouwens dat er geen algemeen email adres is met vragen over de SUper challenge? Ik kan hem nergens vinden? Ik doe niet wekelijks mee aan de challenges, maar vind het wel leuk om inspiratie op te doen en als ik wel tijd heb deel te nemen (is al een hele poos terug). Het valt mij wel op dat jullie regelmatig wat later zijn met berichtjes. Nu snap ik dat de feestdagen er tussen hebben gezeten, maar die kan je niet drie keer de schuld geven toch? ;-) Heel soms komt een challenge een dagje later online, maar vooral de uitslagen van de challenges zijn regelmatig wat later. Dat is vaak een beetje in periodes heb ik gemerkt in de lange tijd dat ik jullie al volg, maar ook na een aantal keer 'een frisse start' zakt de consequentheid er regelmatig weer een beetje in. Dat is jammer voor de deelnemers die meedoen, maar het is ook een deukje voor jullie imago. Op andere challenge blogs is het echt uitzondering als er een keer een berichtje wordt vergeten, maar op dit blog gebeurt het jaarlijks best wel wat keren. Ik wil niet streng overkomen en het is ook zeker niet vervelend bedoeld, maar wel wat opbouwende feedback als trouwe volger van jullie blog. Jullie hebben een groot team met veelzijdige DTers én een mooi en fris blog, dus zeker elke keer een bezoekje waard. Het is zonde als deelnemers hun best doen om op tijd een creatie aan te leveren, en vervolgens nieuwsgierig zijn naar de uitslag die op zich laat wachten. Ondanks dat ik niet heel vaak mee doe, wilde ik dit toch even delen. Ik vind het zonde om dit soort dingen alleen voor mijzelf te denken en uiteindelijk uit lichte teleurstelling jullie blog te ontvolgen, terwijl jullie hier misschien toch iets mee kunnen om even weer extra alert te zijn als ik het toch even met jullie deel. :-) Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Miranda, je hebt helemaal gelijk. En we waarderen het zeer als mensen eens kritisch naar een challenge blog kijken. Binnenkort komt er meer informatie hierover op deze blog.

      Groetjes,
      Chantal

      Verwijderen
    2. Hoi Chantal, wat een snelle en nette reactie! Ik ben blij dat mijn berichtje zo opgevat wordt. :-) Groetjes, Miranda

      Verwijderen
  4. Ik kan Miranda hierboven helemaal gelijk geven, zij heeft het heel goed omschreven...ik kijk uit naar de nieuwe info over het blog...succes allemaal ga er voor, jullie hebben een heel mooi blog! Met leuke uitdagingen ...maar dat vergt tijd en consequent zijn... Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS