maandag 2 november 2015

Winnaars challenge #108


De winnaars van deze winnaars van deze week zijn - in willekeurige volgorde : Yvon, Diny en Ankie. Gefeliciteerd allemaal ! En iedereen die met ons meegedaan heeft, ook bedankt !

* * *

This weeks winners are - in no particular order - Yvon, Diny and Ankie. Congrats to you all ! And thanks to everyone who played along with us !


Yvon


Ankie


Diny




Gefeliciteerd winnaars ! Je mag je SU-per Challenges badge op je blog plaatsen.

* * *

Congratulations to the winners ! You may add the SU-per Challenges badge on your blog.




3 opmerkingen:

  1. Wat leuk.....ik zag net dat ik prijs heb met mijn kaartje!
    Bedankt voor de badge die ik mag plaatsen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ik zie nu pas dat ik in de top 3 sta, haha. leuk weer.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS