donderdag 3 september 2015

Challenge #102 : Schets



En weer is er een week voorbij... Intussen lijkt het wel herfst hier, het is winderig en fris. Deze temperaturen zijn wel ideaal om te stempelen ! We hebben een leuke schets voor je, doe je ook met ons mee ?

Upload je kaart/ project naar je website en laat je URL achter bij de InLinkz widget onderaan deze post. Veel plezier !

* * *

And another week has gone by... In the mean time it looks like autumn started, it's pretty windy and chilly in The Netherlands... These tempratures are great for stamping ! We have a fun sketch for you, are you playing along ?

Upload your card/ project to your website and leave your URL to the InLinkz widget at the bottom of this post. Have fun !









Regels/ Rules

-Er moet zichtbaar een Stampin' Up! product gebruikt zijn,  bijvoorbeeld stempels, ponsen, embellishments enz. We moeten het herkennen als Stampin' Up! Cardstock en inkt tellen niet mee als Stampin' Up! materiaal. Retired producten mogen uiteraard wel.
-Zorg dat je 'beveiliging' om reacties achter te laten op jullie blog uit staat, zodat het DT team makkelijker reacties kunnen achter laten bij jullie.
- Geen oudere projecten inzenden.
- Geen directe foto's uploaden, maar een link naar je blogpost. 

* * *

- If you join our challenge make sure to use 1 Stampin' Up! item and we have to recognize it as Stampin' Up!, you can use a stampset, punches, embellishments, etc. Cardstock and ink doesn't count. Of course you can use retired products.
- Make sure you don't have a protection on your blog comments so our Design Team can easily leave comments at your blog.
- No older projects allowed.
- No direct linking, only links to your blogpost.



Tot donderdag 17 september  kun je jouw creatie linken.
'Till Thursday September 17th you can link up your creation.

* * * 

Denk je er aan dat je nog mee kunt doen met de {vorige} challenge !
Remember you still can participate the {previous} challenge !




1 opmerking:

  1. Oh ... ik zag de schets en wist meteen wat ik daarmee wilde gaan doen. Het enige waar ik over na moest denken waren de kleuren. Ik wilde nl. eens iets anders dan dat ik normaal gesproken als eerste pak. En het is gelukt denk ik. Mijn kaartje staat erbij. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS