maandag 16 februari 2015

Top 3 - Challenge #73 & #74



Top 3 Challenge #73


1. Marja


 2. Ankie


 3. Tryntsje


Top 3 Challenge #74


 1. Evy


 2. Marlieke


 3. Yvon



Gefeliciteerd Marja en Evy! Jullie zijn de nummers 1. Mocht je interesse hebben om gast designer te zijn voor een volgende uitdaging, stuur daarvoor een mail naar: superchallenges.dt@gmail.com

***
Congrats Marja and Evy, you are our number 1. If you are interested to be a guest designer for a next challenge please contact superchallenges.dt@gmail.com

Gefeliciteerd allemaal ! Jullie mogen onze button op je blog plaatsen !

***
Congratulations everyone, you may place our button on your blog !







7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, dames. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Felicitaties aan de winnaars. Jullie hebben mooie kaarten gemaakt. Wat tof dat ik in de top drie mag staan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie top 3's. Leuk dat ik in de top 3 mag staan. Gefeliciteerd aan de winnaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk om in de top 3 te mogen staan en gastdesigner te mogen zijn. Blij mee. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten!!! Gefeliciteerd terechte winnaars!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat leuk, ik sta in de top 3, kon ook wel een opsteker gebruiken, mijn handen wil niet wat ik wil, daardoor heb ik challenge #75 niet kunnen maken, sniksnik.

    De andere top 3 winnaars natuurlijk ook gefeliciteerd

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS