donderdag 26 februari 2015

Challenge #78 : Brights




Voor de challenge van deze week hadden we een helder idee... We vonden het leuk om eens een challenge te doen waarbij je gebruik moet maken van de kleuren uit de "Brights" collectie.
Deze kleurenfamilie bevat de volgende kleuren : Bermuda Bay, Daffodil Delight, Melon Mambo, Old Olive, Pacific Point, Pumpkin Pie, Real Red, Rich Razzleberry, Tangerine Tango en Tempting Turquoise.
Het is geen probleem als je een van deze kleuren niet hebt, gebruik dan kleuren die er heel erg op lijken.

We zijn benieuwd naar jullie bijdragen. Denken jullie aan de nieuwe regels ? Je kan de regels onderaan deze post vinden... Veel plezier !

* * *

For this weeks challenge we had a bright idea... We thought it was fun to do a challenge where you have to use the "Brights".
This color family contains the following colors : Bermuda Bay, Daffodil Delight, Melon Mambo, Old Olive, Pacific Point, Pumpkin Pie, Real Red, Rich Razzleberry, Tangerine Tango and Tempting Turquoise.
It's no problem if you don't have any of these colors, just use colors as close as possible. 

We're looking forward to see your entries. Do you remember the new rules ? You can find the rules at the bottom of this post... Have fun !














Regels/ Rules


-Er moet zichtbaar een Stampin' Up! product gebruikt zijn,  bijvoorbeeld stempels, ponsen, embellishments enz. We moeten het herkennen als Stampin' Up! Cardstock en inkt tellen niet mee als Stampin' Up! materiaal. Retired producten mogen uiteraard wel.
-Zorg dat je 'beveiliging' om reacties achter te laten op jullie blog uit staat, zodat het DT team makkelijker reacties kunnen achter laten bij jullie.
- Geen oudere projecten inzenden.
- Geen directe foto's uploaden, maar een link naar je blogpost. 

* * *
- If you join our challenge make sure to use 1 Stampin' Up! item and we have to recognize it as Stampin' Up!, you can use a stampset, punches, embellishments, etc. Cardstock and ink doesn't count. Of course you can use retired products.
- Make sure you don't have a protection on your blog comments so our Design Team can easily leave comments at your blog.
- No older projects allowed.
- No direct linking, only links to your blogpost.




Tot donderdag 12 maart  kun je jouw creatie linken.
'Till Thursday March 12th you can link up your creation.

* * * 

Denk je er aan dat je nog mee kunt doen met de {vorige} challenge !
Remember you still can participate the {previous} challenge !




4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een super leuke uitdaging!!!! Deze uitdaging valt echt helemaal in mijn straatje! De brights daar hou ik wel van! Dat zijn echt mijn kleuren! Heerlijk lekker fel! En het was ook de eerste inkt die ik van SU aanschafte......ik kon niet kiezen, dus heb toen ik een keer de hele brights serie inkt aangeschaft! We gaan eens kijken of ik deze uitdaging weer mee kan doen, en een leuke creatie uit me vingers kan toveren!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé...dat zijn leuke kleuren, daar heb ik er wel een paar van. Mooie voorbeeldkaarten, dames. Ga er deze week lekker mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een leuke uitvoeringen hebben jullie gemaakt, is dan ook een leuke opdracht, eens kijken of het me gaat lukken om hem te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeelden weer. Een hele gave uitdaging. Ik hou wel van al die felle kleurtjes. Je wordt er zo lekker blij van . Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS