donderdag 8 januari 2015

Challenge #71 : Kleurenchallenge


Een hele goedemorgen allemaal!

De tijd gaat snel, dit is alweer de tweede challenge van 2015 die we weer voor jullie klaar hebben staan. Laten we de tijd van kerst kaarten maar gauw achterwege laten en ons weer focussen op kaarten met frisse kleuren. Ik denk dat we bij deze challenge daar aardig in geslaagd zijn met de kleuren Bermuda Bay, Blushing Bride en Crumb Cake. Twee van onze favorieten kleuren zitten hierin, kijk maar naar onze team namen ;) We wensen jullie veel creativiteit en plezier met deze opdracht.

Hebben jullie onze nieuwe fanbadge al gezien ? Deze mag je op je blog plaatsen als je graag met ons meedoet... Je kan de badge {hier} vinden.

***

A very goodmorning to all of you,

Time goes by so fast, this is already our second challenge of 2015. Forget all the Christmas cards and let's get started with some fresh colours. I think the colours Bermuda Bay, Blushing Bride and Crumb Cake are a very good start. As you can see it's also two of our favorite colours, check our design team names ;) We wish you a lot of creativity and fun with this challenge. 

Have you seen our new fanbadge ? You can add it to your blog if you love to play along with us. You can find the badge {here}.

















Regels/Rules 
-Als je meedoet zorg dat in elk geval 1 item van Stampin' Up! is.
-Zorg dat je 'beveiliging' om reacties achter te laten op jullie blog uit staat, zodat het DT team makkelijker reacties kunnen achter laten bij jullie.
- Geen oudere projecten inzenden.
- Geen directe foto's uploaden, maar een link naar je blogpost. 

* * *
- If you join our challenge make sure to use 1 Stampin' Up! item. 
- Make sure you don't have a protection on your blog comments so our Design Team can easily leave comments at your blog.
- No older projects allowed.
- No direct linking, only links to your blogpost.


Tot donderdag 22 januari  kun je jouw creatie linken.
Till Thursday January 22nd you can link up your creation.

* * *

Denk je er aan dat je nog mee kunt doen met de {vorige} challenge !
Remember you still can participate the {previous} challenge !





7 opmerkingen:

  1. Leuke kleurencombi, al zal ik hem een keer gaan gebruiken met de coastal cabana omdat ik de bermuda bay niet heb. Maar zal dus niet mee kunnen doen aan deze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,

      Als de kleuren er op lijken is het geen probleem hoor! Als je sowieso maar 1 item van SU! gebruikt in je project!

      Verwijderen
  2. Leuke uitdaging! In mijn blogpost staan twee kaarten voor de challenge, ik kan er alleen maar 1 uploaden hierboven doordat beide kaarten dezelfde link hebben. Jullie zien ze beiden vanzelf wel bij het aanklikken van de ene kaart. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten zijn er gemaakt met deze leuke, mooie kleuren. Ik heb mijn kaart ook gelinkt.
    Ik heb de stempels gebruikt die ik in oktober hier gewonnen had. Echt leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave kleuren combinatie is dit zeg! Ik heb er twee gemaakt, want ik vond de kleurencombinatie zo gaaf!! Heerlijk deze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS