zaterdag 5 juli 2014

Top 3 Uitdaging #47

We hebben jullie massaal het bos ingestuurd met een verkeerder "datum" in de vorige uitdaging. Uiteraard moest de deadline om mee te doen woensdag 2 juli zijn en niet woensdag 1 juli.  Tja, wij zijn wel SU-per natuurlijk ;) maar een typefoutje is snel gemaakt. 

Onze uitdagingen lopen echter altijd van donderdagochtend 10.00 uur tot en met woensdagavond 23.55 uur. Op die manier is ook Inlinkz geprogrammeerd dus mocht ik een keer dikke vingers hebben *lol* dan kun je het daar altijd nog even nakijken (tijdens de inzendperiode staat er precies bij hoeveel tijd nog over is om mee te kunnen doen).

Dit was dus helaas de aanleiding voor slechts 7 inzendingen. Of waren er andere reden? Geen zin, geen tijd, vakantie, druk met de laatste loodjes op school, kinderen bijna vrij. Ik geloof dat alle excuses momenteel bij ook op mij van toepassing zijn, dus excuses aanvaard, hihi!

Maar nu, de top 3!

In willekeurige volgorde staan deze week in onze top 3.






Gerdine




Miranda



Van Harte Gefeliciteerd!

Aan jullie de eer om onze top 3 button op je blog te plaatsen!



2 opmerkingen:

  1. Ik zie deze uitslag 50 minuten geleden in mijn leeslijst, maar als plaatsingsdatum bovenaan dit bericht staat 5 juli. Hihi, is er iemand toe aan vakantie soms? ;-) Of gaat er bij mij iets mis? Super leuk dat ik in de top 3 ben beland samen met Ankie en Gerdine, dank jullie!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS