zondag 13 juli 2014

SU-per Scrapbook Sunday #26

Ik ben helemaal blij dat Stampin' Up! in de nieuwe catalogus masks heeft opgenomen. En nog wel voor een leuke prijs ook. Deze layout heb ik gemaakt door op een wit vel cardstock het mask te leggen. Met een stamping sponge heb ik de inkt (soft sky) over de sterretjes gewreven. Het mask af en toe verschoven om over het hele vel sterretjes te krijgen. Zo heb ik ook de bruine sterren (baked brown sugar) gemaakt. Verder heb ik de achtergrond versierd met de stempelsets Hello Darling (pailletten), off the grid en gorgous grunge.

Achter de foto heb ik een kraft vel (embossed met de embossingmal large polkadot) geplakt. De sterren (be the star) heb ik uitgeknipt en met 3d foam opgeplakt. Het olifantje gestempeld met zoo babies. 2 keer gestempeld en uit het tweede olifantje alleen het oortje geknipt en met 3d foam opgeplakt.

Ook blij ben ik met de nieuwe alfabet snijmallen. Op deze layout heb ik gebruik gemaakt van de little letters. Verder wat houten sterretjes, steentjes en een touwtje om de foto.





groetjes,




4 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik heb de masks ook besteld, je hebt ze erg leuk verwerkt op je lay-out. De letters, de andere sterren, de olifant en de gebruikte kleuren samen zijn ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke layout. De masks stonden ook als eerste op mijn lijstje en heb ze ook al binnen. Je kunt er zoveel leuke dingen mee doen.
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die masks staan ook op mijn wensenlijst. Ik houd van sterren (-:
    Een aandoenlijke foto, de kleine is heel moe, anders zou hij (?) niet in zijn stoeltje in slaap zijn gevallen (-;
    Lief, met de sterren en olifant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt! Ziet er super uit!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS