zaterdag 21 juni 2014

Top 3 Challenge #45: Embossing!

Hoi allemaal!

Vandaag is het de langste dag en dat betekent dat het zomer is! Hoera!!
En nu nog ietsje warmer en dan kunnen we heerlijk alles buiten doen :-)

Het is tijd om de Top 3 bekend te maken van challenge #45. Deze keer hadden we niet zo heel veel deelnemers terwijl het thema toch niet echt ingewikkeld was??
Maar misschien heeft de tijd van het jaar er mee te maken.

De inzendingen die er waren, waren in elk geval heel erg leuk!!! Dank jullie wel!!

En dan nu, in willekeurige volgorde de winaars van Challenge #45:




Gefeliciteerd dames! Jullie mogen de badge op je blog plaatsen!!


Geniet van de lange avond en ik hoop jullie bijdrages voor de huidige challenge ook weer te zien!

SU-per groetjes van ons!


3 opmerkingen:

  1. Gaaf, bedankt dat ik in de top drie sta! andere dames ook gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat ik de top drie sta, dankjewel! Vind het een hele eer! Detje en Linda ook van harte met jullie top drie notering. Ik plaats de badge op mijn blog hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Linda en Anita jullie ook gefeliciteerd. Ik was echt super blij toen ik het zag dat ik in de top 3 sta. Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS