zondag 15 juni 2014

SU-per Scrapbook Sunday #22

Het is weer zondag. Nog een paar weken en dan beginnen de schoolvakanties weer. Voor diegene die denken oei, ik heb nog zoveel vakantie foto's liggen heb ik een vakantie lay-out gemaakt ter inspiratie. Met de ontzettend leuke travel lijn "I am me".

Voor deze lay-out heb ik met diverse stempels uit de gorgeous grunge stempelset een strook op het witte cardstock gestempeld. Hiervoor de kleuren inkt pool party, real red, basic gray en crushed curry gebruikt.  

Ik heb 2 smalle stroken van het diagonaal gestreepte papier gesneden. Een een half vel van het papier met de wereld. Dit vond ik goed passen bij de tekst van de stempelset starburst saying. Van deze stempelset heb ik een aantal stempelafdrukjes uitgesneden met de bijbehorende snijmallen. Met de chevron borderpunch heb ik chevrons geponst en opgeplakt. Verdere versiering was niet meer nodig. Alleen wat houten sterren, nietjes en wat brads en toen vond ik hem wel af. 




Wil je meer lay-outs met de produkten van Stampin' Up! zien, kom dan eens kijken op mijn blog http://magicalscrapworld.blogspot.nl. 

Tot over 2 welen.

groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie LO.
    En een hele lieve foto.
    Vele groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige layout zeg !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS