zondag 8 juni 2014

SU-per Scrapbook Sunday #21


Hallo allemaal. Het is zondag dus weer een layout voor vandaag ter inspiratie!
Deze keer in de kleur Pistachio Pudding. Ik ben mijn restjes papier aan het opmaken want de nieuwe Catalogus voor 2014-2015 komt er aan. Hebben jullie hem al ingekeken?


Ik heb een designer vel schuin door midden gescheurd en op het cardstock geplakt. 
Er over heen zit een wit seambinding lint gestrikt.
Aan de rechterkant heb ik een aantal swirls gestempeld en met een witte pen geaccentueerd.
Vervolgens heb ik twee resten papier in het midden geplakt. Dit is de basis waar ik vanuit ben gegeaan.
Er zijn eerst cirkels uit whisper white geponst en daarna een scallop cirkel die groter is.


Zoals je ziet maak ik graag groepjes.Deze keer met de pansy bloem uit de Everthing Eleanor set.
Wat kleine bloemetjes met strass steenjes maken het geheel helemaal af.

Voor meer inspiratie kijk op mijn Blog of Facebook pagina "Creations by Jolan"


Benodigdheden:
Papier: 
In color designer series paperstack 2013-2015 
Cardstock Core'dinations Pistachio Pudding en Wishper White
Inkt: Pistachio Pudding
Punches: Itty Bitty Shapes, Pasy punch scallop 2 3/8 en 1 3/4, cirkel 1 3/4 en 1 1/4 
Embelishments: Tea Lace paper doilies, incolor 2013-2015 Dahlia's, Uniball Signo pen, Seambinding white
Stempels: Morning Meadow en Everthing Eleanor

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS