zondag 1 juni 2014

SU-per Scrapbook Sunday #20

Hallo allemaal,

Na het vertrek van Yvonne ben ik gevraagd haar plaats in te nemen. Een hele eer natuurlijk. Ik ben dan ook blij vanaf vandaag een bijdrage te mogen leveren aan de SU-per Scrapbook Sunday. 

Voordat ik mijn layout laat zien, zal ik mezelf eerst even voorstellen.

Mijn naam is Cynthia van der Wilk. Ik woon in Rotterdam, ben getrouwd en heb 2 kinderen. Ik ben al 10 jaar actief bezig met scrapbooking. Sinds een paar jaar maak ik ook scrapkaarten. Ik heb in diverse design teams van winkels gezeten. Op dit moment zit ik nog in een design team van een scrapbook blog. Al met al een drukke hobby. Ondanks dat besloot ik in maart ook nog demo te worden van Stampin’ Up!. Iets waar ik tot op heden geen spijt van heb. Ik had voordien nog nooit gewerkt met de producten van SU. Maar inmiddels ben ik zwaar verslaafd aan de mooie spullen die ze op de markt brengen. En ben ik blij deze te mogen promoten tijdens workshops en demo’s.

Mijn eerste bijdrage voor deze rubriek is een foto van Disneyland. Voor openingstijd van het park een snel ontbijt in 1 van de parkrestaurants en dan een paar rondjes in de attracties maken. Voordat de drukte losbarst en we uren in de rij moeten staan. Een topochtend met een mooie opkomende zon in een nog bijna uitgestorven park.



Voor deze layout heb ik een flink aantal stempels gebruikt. Op het witte cardstock heb ik eerst een diagonale lijn gemaakt met de stempels Off the grid, Gorgeous Grunge, filmstrip en Perfect Pennants.


Als versiering heb ik met de Starburst Saying stempels wat rondjes gestempeld en uitgesneden met de Starburst Framelits dies. Dit alles is gestempeld in de kleuren Crushed curry, Basic gray en Real red.


Als jullie meer willen zien van mijn werk, kom dan gerust eens kijken op mijn blog. http://magicalscrapworld.blogspot.nl/ 

Ik hoop jullie met deze layout geïnspireerd te hebben. Een fijne zondag en tot over 2 weken.

groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS