maandag 16 juni 2014

MDS Monday, deel 9

Hoi allemaal,

MDS is heel geschikt om je eigen digitale kaartontwerpen te maken.  Heb je nog geen MDS? Download dan een proefversie (geldig 30 dagen) en kijk of je dit kaartje na kunt maken. Ik geef je een stap voor stap handleiding.

Veel plezier en als je nog vragen hebt hoor ik die graag,
Gonny


1 Open een nieuw project
2 Kies de optie 
3 Kies de maat van je kaart (ik koos voor 10x14,3 in centimeters)
4 Kies je stempelset (Ik koos uit de designer kits Delight in the Day)
5 Kies een kleur (ik koos Calypso Coral)

6 Type een tekst (Ik koos als lettertype Rockwell) en geef deze een kleur.
Ik nam de kleuren Pasific Point, Summer Starfruit en Coastal Cabana)

Versier het kaartje verder naar eigen inzicht.
Ik koos als Embellishments (add Embellishment) de vogeltjes.

De takjes (add Punches) vind je in de Category Extras
Ook deze met kleur vullen. 

De takjes en vogeltjes kun je makkelijk spiegelen en flippen.

1 opmerking:

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS