zondag 25 mei 2014

SU-per Scrapbook Sunday #19


Goedemorgen allemaal!
Het is weer SU-per Scrapbook Sunday en dat betekend een layout!
Voor vandaag heb ik als basis een vel genomen uit de set "Natural Composition Specialty"!
Ik vind dat zo mooi papier. Craft met een "glossy" accent.
Het is perfect te combineren met het paperpad "Fresh".
Het rood en turquoise komen goed tot zijn recht op het craft papier.


Ik kreeg gister de opmerking dat men vaak tekst mist op mijn layouts.
Dat klopt inderdaad. 
Wanneer mijn projecten gepubliceerd zijn voeg ik vaak persoonlijke tekst toe!

Die print ik dan op Whisper White omdat ik mijn handschrift zo lelijk vind.
Ik knip daar tekst regeltjes van en die komen dan bv in deze layout links onder de foto.
Dit omdat ik het niet prettig vind om mijn ECHTE gevoelens of wat ik denk met iedereen te delen!


De sterren zorgen er voor dat het een stoere jongens layout wordt.


Een hele fijne zondag allemaal en geniet van het lekkere weer!

Groetjes,
Jolanda Meurs

Voor meer leuke voorbeelden kijk op mijn facebookpagina Creations by Jolan.

Gebruikte materialen: 
Dessin papier: Natural Composition Specialty en Fresh
Inkt: Pool party en Basic Gray
Stempels:Simply Stars  en Gorgeous Grunge


Embelishments: Boutique Details, Wooden Elements en Sweet sorbet accessory pack

2 opmerkingen:

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS