zondag 18 mei 2014

SU-per Scrapbook Sunday #18: Met een lach en een traan!

Lieve allemaal,

Na bijna een half jaar mee te hebben mogen werken, is het vandaag de laatste keer dat ik een bijdrage lever aan de  Scrapbook Sunday.. Helaas moet je soms keuzes maken die je liever niet maakt, maar wel noodzakelijk zijn.

Ik vond het echt een hele eer dat ik gevraagd werd om mee te werken met de dames uit het DesignTeam, allemaal SU-per enthousiaste dames binnen Stampin' Up! Dus: nogmaals bedankt!! Ik vond het echt SU-per leuk om te doen!!

Ik heb als afsluiter een echte CAS (Clean And Simple) lay-out.. Dat is wel mijn ding :-)

Ik heb de kleuren van de foto's aangehouden en de
ballen geprobeer na te maken..

Dit is gedaan met de sponge daubers!! En de
4 basiskleuren inkt (zie onderaan).

Door inkt op de dauber te doen, hem op het papier te zetten
en dan een rondje te draaien, krijg je een mooie afdruk!

Net echte ballen!!! Op wit cardstock (Whisper White) krijg
je de meest heldere afdrukken qua kleur.

Daarnaast heb ik alleen nog een titel toegevoegd met
de grote alfabet-stempels, de set 'Morning Post Alphabet'.

Dit zijn de gebruikte kleuren:

Wil je mij blijven volgen?? Ik blijf mijn
eigen blog bijhouden, klik HIER..

Bedankt!!

Liefs, Yvonne


***

Uiteraard willen wij van SU-per Challenges Yvonne heel hartelijk bedanken voor haar altijd prachtige bijdragen aan het blog van SU-per Challenges! We hebben genoten van haar mooie creaties en gezelligheid en wensen haar veel geluk en plezier bij alles wat er zowel prive als creatief op haar pad komt!

***


1 opmerking:

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS