vrijdag 2 mei 2014

Even voorstellen: Anne-Marie Breurkes!

In de maand mei zal Anne-Marie Breurkes het Design Team van SU-per Challenges versterken als Gastdesigner.Haar prachtige bijdrage aan de challenges van gisteren hebben jullie al gezien! 

Hieronder stelt zij zich nog even aan jullie voor!



Mijn naam is Anne-Marie Breurkes

Ik ben 40 jaar, getrouwd met Niels en samen hebben wij twee jongens, Leon van 7 en Marijn van 4.
Vanaf jongs af aan ben ik al creatief, altijd aan het knutselen.

Ik heb zelfs 5 jaar aan de Kunstacademie gestudeerd voor Grafisch Ontwerper, helaas heb ik hier niet mijn werk van kunnen maken. Sinds begin 2013 begonnen met kaarten maken en al snel ontdekte ik Stampin'Up! Dit past precies in mijn straatje (ik vind dat alles perfect bij elkaar moet passen qua kleur ;-)) dus in oktober heb ik de stap gezet om demonstratrice te worden (mooisvanpapier.blogspot.nl).

Het bevalt me tot nu toe prima! Zeker in combinatie met al die andere creatieve dingen die ik doe; naaien, haken enz.(littleredhome.blogspot.nl).

Ik voelde me vereerd toen Mariska mij vroeg of ik een maandje gast designer wilde zijn voor het SU-perchallenges blog. 

Ik heb er zin in en hoop dat ik jullie kan inspireren!

Groetjes Anne-Marie

1 opmerking:

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS