zondag 20 april 2014

SU-per Scrapbook Sunday #14!

Het is Eerste Paasdag.

Vrolijk Pasen voor iedereen!!!

Ik heb vandaag een bijdrage in de vorm van een slinger.
Deze heb ik afgelopen week gemaakt voor mijn neefje Melle.
Hij is één jaar geworden!

Met de Banner Framelits kun je makkelijk en snel een hele 
leuke slinger maken!!

Met de grootste maat heb ik designpapier gestanst. Met de 
kleinere maat heb ik vaantjes uit wit papier gestanst en daarop
de letters gestempeld.

Met rood lint kun je de slinger ophangen. Om het extra te
versieren, heb ik stukjes geplakt en stiksteekjes getekend met
een marker.

De kleinere letters zijn op apart papier gestempeld en uitgeknipt..
Heel leuk om te geven in plaats van een verjaardagskaart!!

Als extra tip heb ik deze foto:
Ben je zelf niet echt van het scrappen, maar wil je toch (een aantal)
echte vakantiefoto's aan iedereen laten zien?? Stans ze dan uit
met dezelfde banner stans, met stukjes papier ertussen waar je iets
op kunt schrijven. Perforeer er een gaatje in en doe ze bij elkaar
aan een boekbindring! Snel en heel leuk!! 
Natuurlijk kun je hem als echte scrapper daarna ook nog 
helemaal versieren!!

Hele fijne dagen!!
Groetjes, Yvonne


Gebruikte Stampin' Up! materialen:
- Papier: Whisper White
- DSP: serie 'I am me'
- Stempels: Morning Post Alphabet
ABC-123 Sketch Alphabets and Numbers
Bring on the cake 
- Inkt: Real Red en Smokey Slate
- Marker: Smokey Slate
- Stansen: Banner Framelits

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS