zondag 6 april 2014

SU-per Scrapbook Sunday #12

Welkom op de SU-per Scrapbook Sunday van het SU-per Challenge Blog!!

Dit keer van mij geen lay-out maar een ander scrapprojectje!
Ik heb een snoeppotje gepimpt en een bijpassende kaart gemaakt!

Als ik aan snoep uit Amerika denk, denk ik aan de 'Hersheys Kisses'. Toen ik voor mijn werk naar de 
hobby-beurzen in Amerika ging, werden deze op de stands altijd uitgedeeld! Voor diegene die ze niet kennen: er zit chocolade in! Hersheys is zeg maar zoals Milka hier is..

Op het potje heb ik een aantal bloemen met blaadjes gemaakt en een lieveheersbeestje geplakt. Op de strik
om het potje heb ik een label met de tekst ' You make me Happy' geplakt.. Ik ben een echte chocolade-
liefhebber, dus die tekst klopt wel :-)


Met de bloemen kun je natuurlijk ook een mooie kaart maken:

Ik heb hem naast de bloemen, blaadjes en een tekst heel rustig gehouden..

De bloemen bestaan uit 3 gestempelde en uitgeponste bloemen, waarin in het midden een gaatje is gemaakt en een splitpen is gestoken.

Als setje is het een heel leuk cadeautje om weg te geven!!

Liefs, Yvonne


Gebruikte Stampin' Up! materialen:
Papier: Whisper White en Gumball Green
Stempels: Flower Shop, Perfect Pennants en 
Bring on the Cake
Inkt: Cherry Cobbler
Stansen/ponsen: Flower Punch en Little 
Leaves stans
Embellishments: lint

1 opmerking:

  1. Heel erg mooi geworden! Wat een leuk lieveheersbeestje, schatje!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS