zondag 30 maart 2014

SU-per Scrapbook Sunday #11!

Vandaag is het weer mijn beurt om een layout met jullie te delen.


Ik heb daarvoor de nieuwe kaarten kit gebruikt Hip, hip, hooray!
 Ik vind hem helemaal geweldig.

ALLE benodigdheden zitten er in. Dus ook stempels, inkt, stickers, vlopjes ed!
Natuurlijk kun je er leuke kaartjes, tags en kleine doosjes van maken.
Maaaarrr..... dat heb ik dus NIET gedaan. 

Ik heb er een layout van gemaakt!


Als basis heb ik een vel cardstock genomen. De randen zijn bewerkt met witte inkt.
Poeh... dat was lastig om netjes op de foto te krijgen voor jullie zoals je ziet!
Sorry hiervoor. 


In de kit zitten zelfs paperclipjes en touw.
Mocht je hem willen bestellen Hij kost maar 24,95 voor 20 kaartjes.
Dat is 1,25 per kaartje inclusief  "vlop". Bestelnummer 134998
De kleur van het cardstock is Pistachio Pudding 129958

Mocht je het leuk vinden om meer van mijn creatieve uitspattingen te zien kijk 
dan hier op mijn facebook pagina of hier op mijn blog.

Een hele fijne zondag en tot over twee weken!

Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS