maandag 24 maart 2014

MDS Monday, deel 3

Vanaf vandaag neem ik, Nina Janssen, het stokje van Mariska over en zal ik tweewekelijks invulling gaan geven aan de rubriek MDS Monday!

Ik gebruik zelf MDS (My Digital Studio) vaak in combinatie met mijn digitale snijmachine. En dat wil ik jullie dan ook laten zien, wat je allemaal hiermee kan doen, in combinatie met de Silhouette Cameo, Portrait of andere snijmachine.

En vandaag om te beginnen, laat ik eerst een filmpje zien dat ik als inspiratie gebruikt heb voor mijn kaart.




Zo leuk om zelf je chevrons te maken, met een bestaande brush (stempel) uit MDS.
En als je eenmaal het patroon hebt, kun je deze in alle maten snijden. 
Ik heb voor mijn kaart dus niet de basis gebruikt, maar alleen de chevrons die overbleven op de snijmat.
 
Gebruikte materialen
MDS: Motorcycle Stamp Brush 124491 - Moments Ago Stamp Brush Set 135717 - Geometrical Stamp Brush Set 137069

Nou hoop dat jullie ook zin hebben om met MDS aan de slag te gaan. Ik in ieder geval wel. Dus tot over 2 weken... ik ga alvast wat leuks verzinnen!
 
Groetjes Nina

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk Nina. Heel informatief filmpje ook.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ik zal eens voor het filmpje gaan zitten. Maar de stempels, die print je dan? Ben nog niet zo wegwijs met MDS, maar ben wel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS