donderdag 27 maart 2014

Challenge #34 - Bling Bling!

Zooo, dat schittert aan je ogen! En nee, ik bedoel niet die heerlijke lentezon, maar de kaarten van team Blushing Bride! Ze hebben zich lekker uitgeleefd met het thema van deze uitdaging, namelijk "Bling Bling"!

Goud, zilver, parels, rhinestones, glitter .... Hebben de dames geen schitterende creaties gemaakt?!

Doe je ook weer gezellig mee?

Om mee te doen, kun je onder aan dit bericht je kaart of project toevoegen met Mr Linky. De meest originele kaarten, krijgen een plekje in onze top 3. Misschien sta jij volgende week ook in de Top 3 en mag je onze Top 3 button binnenkort op je blog plaatsen.

Meedoen kan tot woensdag 2 april 2014 - 23.55 uur


Erna

Papier: Whisper White, Soft Suede, Crumb Cake, Gold Foil Sheet
Inkt: Soft Suede, Crumb Cake, Gold Metallic
Stempels: Gorgeous Grunge, Fabulous Phrases
Acc: Butterfly Punch, Circle Punches, Gold Embossing poeder, Watercolor Wonder Washi Tape, Gold Sequin Trim, Natural Chevron Trim, Gold Bakers Twine

Gonny

Papier: Smokey Slate, Naturals White, DSP Stack Neutrals
Inkt: Versa Fine black; Stempels: Life in the Forest, Happy Day
kleurpotloden en Rhinestone Basic Jewels



Papier : Whisper White, Pool Party, Glimmer Paper Silver, Silver Fancy Foil Designer Vellum
Inkt : Pool Party
Stempels : Label Love
Ponsen : Scalloped Tag Topper, Artisan Label, Bitty Butterfly
Acc : Bakers Twine Silver, Seam Binding Pool Party, Stampin' Dimensionals


Papier: Whisper White, Glimmer Paper Silver, Natural White, Vellum en Old Olive
Inkt: Primrose Petals, Versamark, Baked Brown Sugar en Strawberry Slush
Stempels: Perfect Pennants, Petite Petals en Morning Meadow
Acc:. Lattic Bigz die, Little Leaves Sizzlits, Itty Bitty Shapes Punch, Petite Petal Punch, Pansy Punsh, Heattool, Dazzling Diamonds Stampin' Glitter, Heat & Stick Powder en (Large) Basic Jewels Rhinestones



Papier : Whisper White, Midnight Muse, Vellum, Marina Mist Color Collection Designer Series Paperstack
Inkt : Versamark, Midnight Muse
Stempels : Flower Shop, Petite Petals, Hardwood, a Dozen Thoughts
Ponsen :  Pansy, Petite Petals, Word Window
Acc : Emboss Powder White, Heat & Stick Powder,  Stampin’ Glitter Dazzling Diamonds, Rhinestones



Papier: Whisper White
Vellum: Fancy Foil Designer Vellum Gold
Foil Sheets Gold
Baker's Twine Gold
Dies: Little Leaves Sizzlits, Spiral Flower Originals Die




4 opmerkingen:

  1. Leuke uitwerkingen hebben jullie weer gemaakt, voor de afgelopen challenge was ik te laat, helaas. maar mijn lichaam werkt even niet mee, dus ik hoop deze wel voor donderdag te kunnen maken.

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging weer! Ik krijg alleen mijn link niet te zien die ik vanochtend heb geprobeerd te plaatsen? Heb het van mijn beide blogs geprobeerd, maar ik zie ze er niet bij staan. Zou wel graag mee willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Edit: het is gelukt, het duurde alleen langer dan normaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes, eindelijk me stampin up spulletjes binnen! Heerlijk! Lekker crea bea bezig zijn! En nu kan ik ook deze challege meedoen! Heerlijk om hier ook weer inspiratie vandaan te halen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS