zondag 5 januari 2014

SU-per Scrapbook Sunday!

Hallo allemaal, 

Ga er alvast maar aan wennen, we gaan jullie bijna iedere dag van de week bezighouden met SU-per leuke dingen!

De zondag hebben we gereserveerd voor SU-per Scrapbook Sunday. Ik geeft toe, beetje Amerikaanse naam voor een Nederlands blog, maar het dekt de lading en iedereen begrijpt het toch?

In Nederland worden de materialen van Stampin' Up! voornamelijk gebruikt voor het maken van kaarten en kleine projecten. Maar Stampin' Up! is zoveel meer dan dat! Alle materialen zijn zo enorm geschikt voor Scrapbooking en dat willen we ook laten zien! We hebben zelfs een Stampin' Up! demonstratrice gevonden die om de week een leuke lay-out met SU-materialen laat zien en tips en leuke Scrapbook filmpjes gaat laten zien. 

We stellen haar graag aan jullie voor:



Hallo!



Mijn naam is Yvonne van Bruggen, 35 jaar en ik woon in Boxtel samen met mijn vriend Rob en zoontjes Sam en Max. Misschien ken je me al van mijn eigen blog of een aantal andere blogs waar ik in het DesignTeam mag zitten. Sinds eind november ben ik demonstratrice voor Stampin' Up! Ik vond het een hele eer toen Mariska mij vroeg voor het SU-per Challenge Blog en heb meteen 'ja' gezegd! Ik mag het scrap-gedeelte voor mijn rekening nemen en heb er veel zin in!! Want je kunt ook SU-per scrappen met de mooie producten van Stampin' Up!

Mijn eigen blog is: www.bruggetje.blogspot.nl

Volgende week zondag zien jullie de eerste bijdrage van Yvonne!

Tot morgen!

6 opmerkingen:

  1. Leuk, Yvonne. Heel veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Yvonne dat je hier nu ook in het DT zit. Veel plezier! SU is zeker ook goed op layouts te gebruiken, ik doe dat zelf ook graag. Ben benieuwd wat jij hier allemaal gaat laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend leuk en welkom in ons team :D

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjulliewel!!! Ik heb er zin in!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om LO´s van jou hand hier te gaan zien! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop op veel inspiratie van je Yvonne, maar dat zal vast goed komen.
    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS