maandag 6 januari 2014

Movie Monday! oftewel: Filmpje!

Goedemorgen allemaal!!

Vandaag heb ik weer een filmpje voor jullie. Een heel gaaf filmpje al zeg ik het zelf. Afgelopen kerst kreeg ik een beauty van een kerstkaart van een lieve Engelse vriendin en mijn mond viel open toen ik het uit de envelop haalde. Het klapte open en het lijkt wel een schilderijtje zo mooi!

Bij mijn zoektocht naar filmpjes voor jullie kwam ik bij Monica Gale dit filmpje tegen. En het is het zelfde model als het kaartje dat ik kreeg.


Nu is dit model van Monica nog in kerstsfeer, maar ik heb ook een foto gevonden van een heel ander kaartje maar met hetzelfde ontwerp:


Ik hoop dat jullie dit net zo leuk vinden als ik!

Fijne dag vandaag en SU-per groetjes van ons!

5 opmerkingen:

  1. Die komt op mijn to do list te staan

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wow, dit is leuk! Ga ik zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was hem al eerder op pinterest tegengekomen en hij stond al op mijn lijstje.
    Gisteravond, na het lezen van deze post ben ik meteen aan de slag gegaan want ik had nog een bijzondere verjaardagskaart nodig.
    Superleuk om te maken en volgens mij nog leuker om te krijgen!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik was deze vorige week tegen gekomen, maar dan in een versie die kleiner is als deze en deze is in inches.
    Ik vond hem op het blog van Tanya Bell en hij past dan in onze gewone standaard enveloppe.
    Hier is de link: http://stampingt.com.au/blog/?p=14141
    Heb hem gemaakt en hij past perfect.

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS