zondag 1 december 2013

Top 3 Challenge 19!


Sinterklaas verhinderde mij er gisteren van om de Top 3 bekend te maken maar ik weet bijna zeker dat jullie hem dat zullen vergeven ;) We hebben jullie inzendingen weer allemaal bekeken en het is ook dit keer weer gelukt een Top 3 samen te stellen. In willekeurige volgorde hieronder de namen van de personen wiens kaart in de top 3 is beland!









Dames, gefeliciteerd met jullie top 3 notering. SU-per leuk jullie kaarten zo op een rijtje te zien staan, nietwaar? Als jullie dat leuk vinden, mag je de Top 3 button op je blog plaatsen.



Namens de DT-leden van SU-per Challenges wens ik jullie een fijne zondag!!!

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien dat ik in de top drie zit, dat had ik niet verwacht.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie top 3, gefeliciteerd,

    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS