zaterdag 14 december 2013

Top 3 Challenge #20

Hallo allemaal!

Iets minder inzendingen dan de afdelopen weken het geval geweest is maar dat ligt vast en zeker aan de drukke decembermaand. We vinden het hartstikke leuk dat een aantal dames ons wel heeft weten te vinden en meegedaan heeft met de uitdaging!!!

Het is natuurlijk tijd voor de Top 3 van deze week, in willekeurig volgorde onderstaand de kaarten die wij het mooiste vonden van deze uitdaging!










Dames, van harte gefeliciteerd met jullie top 3 notering!
Als je het leuk vindt, mag je onze top 3 button op je blog plaatsten.



Namens SU-per Challenges wens ik jullie een fijn weekend allemaal!!!

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf. Ik werd er zojuist op gewezen dat ik in de top 3 sta. Ik had het zelf nog niet gezien, maar ik ben er wel blij mee. Bedank en fijne dag. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS