zondag 10 november 2013

Even voorstellen: Gast designer Linn Post!


Hoi Allemaal!

Enige tijd geleden hebben jullie kunnen zien dat we een DT call hadden, omdat een aantal dames gestopt is met het design team. Uit die inzendingen hebben we vier nieuwe Design Team leden gekozen en omdat we acht aanmeldingen hadden bleven er vier dames over. Het zou natuurlijk jammer zijn om het creatieve talent van deze dames voor SU-per Challenges verloren te laten gaan, dus hebben we al deze dames aangeboden elk een maand gast designer te zijn.

Onze eerste gast designer voor de maand november is Linn Post!


Linn doet vanaf komende week mee met de uitdaging en hieronder stelt ze zichzelf alvast even voor:

Hallo ik ben Linn, 45 lentes jong en ik woon met mijn lief in de prachtige kop van Noord-Holland.
Ik scrap nu een jaar of 4, eerst maakte ik alleen kaartjes maar nu maak ik ook graag Lay Outs en mini albums. Ongeveer een jaar geleden kwam ik in aanraking met SU, een heerlijk merk en is mijn verslaving aan deze prachtige producten begonnen:))

Ik heb een poosje meegedaan aan een share club en sinds kort ben ik ook ingeschreven bij Stampin'Up! en mag mezelf dus officieel SU demo dame noemen nu!

Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie eens een kijkje komen nemen op mijn blog:
www.made-by-linn.blogspot.com

Ik vind het heerlijk om nieuwe dingen te verzinnen en ik leg ook graag uit hoe ik dingen doe.
Mijn droom is om een boek uit te brengen met allerlei leuke techniekjes.
Op mijn blog kunnen jullie al een aantal van mijn uitlegjes vinden, onder het onderwerp "hoe doe je dat nou?"

Ik vind het geweldig om hier op dit gave challenge blog Gast DT te mogen zijn, dit smaakt naar veel meer, wie weet komt mijn kans nog wel ... het is heel erg leuk om zo uitgedaagd te worden!

Heel veel liefs en wie weet tot op mijn blog?
xox
Linn

Linn, we wensen je veel plezier bij het maken van je uitdagingen en we kijken uit naar je bijdragen!

SU-per groetjes van ons!!



2 opmerkingen:

  1. dank jullie wel voor het warme welkom en lieve raktie van jou Miranda!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS