maandag 21 oktober 2013

Filmpje!!

Hoi hoi!!

Het is weer maandag en dat betekent een filmpje op het SU-per blog! Vandaag kwam ik een filmpje tegen waarin je ziet hoe je van een vel designpapier een 5-punts ster maakt! Ik vond het zo leuk om te zien! Ik heb het zelf nog niet uit geprobeerd maar ga het zeker wel doen. Als jullie het gedaan hebben hoor ik graag je ervaringen!



Ik zie ook dat we het mooie ronde getal van 200 volgers gehaald hebben! Wat leuk!! 

We waarderen jullie bijdragen aan onze challenges enorm!

SU-per groetjes van ons!

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee. Heb 't genoteerd op mijn 'to do' lijst(je).

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie ster, doet me ook denken aan de ster nu nu met 25 % korting te koop is en die ik heb besteld omdat hij zo mooi was, alleen al voor de heb.

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er gaaf uit!!
    ik ga het zeker proberen dank jullie wel voor het delen!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS