dinsdag 3 september 2013

Envelop maker

Goedemorgen!!

De vakantie is voorbij en zo langzamerhand komt alles weer op gang. En dat betekent dat we hier bij SU-per challenges ook weer de draad gaan oppakken en we hopen weer in ons oude vertrouwde ritme verder te gaan.
Daarom heb ik vandaag een filmpje voor jullie (ok, die had ik eigenlijk gisteren al moeten plaatsen maar helaas)
Het is een filmpje over een nieuw item van Stampin'Up! dat in Amerika al verkrijgbaar is en waarvan we natuurlijk hopen dat het hier in Europa ook snel te koop is. Het is een super handige apparaat waar je je eigen enveloppen mee kunt maken. Kijk hieronder naar het filmpje:


Groetjes en tot a.s. donderdag, dan staat er weer een nieuwe uitdaging voor je klaar!


2 opmerkingen:

  1. Goh, die lijkt verdacht veel op het enveloppe punchboard van We R, dat ik al een half jaar in huis heb.... Overal al lang te koop voor 19,95 euro... Ben benieuwd wat SU er voor prijskaartje aan gaat hangen? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me super handig, had er nog nooit van gehoord of gezien, wie weet weer wat op mijn verlanglijstje (wordt alleen zo lang en de beurs te klein)

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS