zondag 22 september 2013

Achterstallig onderhoud..... Top 3 Challenge #13 en #14!

Hoi allemaal!

Blijkt dat we helemaal vergeten zijn om de Top 3 van Challenge #13 op ons blog te zetten! Zo komt het dat we vandaag twee keer een Top 3 hebben, namelijk die van #13 en #14!

Ik begin met Challenge #13, de top drie daarvan in willekeurige volgorde is:




En dan nu de Top 3 van Challenge #14:




Dames allemaal van harte gefeliciteerd met jullie plek in de Top 3!!!!

Jullie mogen de badge op je blog plaatsen:

Top 3 Su-per challenges


Ben je nou niet in de prijzen gevallen? Niet getreurd want a.s. zaterdag verloten we nog een mooie prijs onder alle deelnemers van deze twee uitdagingen. Wat die prijs is, houden we nog heel even geheim. Spannend!!!

SU-per groetjes van ons!



5 opmerkingen:

  1. Jippie! In de top drie! Daar ben ik heel erg blij mee! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk!!!
    Top 3 plekje, ben ik blij mee!
    :-D
    Thanks, ladies!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht ff checke!!!!
    Leuk een top 3 plekje ook voor mij...merci dames

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh ik loop zo achter met bloggen,
    ik zie nu dat ik ook in de top 3 sta, wat super leuk !
    Heeeel erg bedankt en ik ga de badge meenemen
    voor op mijn blog ☺

    Groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS