vrijdag 19 juli 2013

Winnaar uitdaging # 9 en #10

Wat is er leuker dan cadeautjes weggeven? Cadeautjes krijgen waarschijnlijk! Vandaag geeft SU-per Challenges bovenstaande stempelset weg en ben JIJ misschien wel degene die deze krijgt. Het is namelijk weer tijd om de winnaar bekend te maken van Uitdaging #9  en Uitdaging 10, waaraan in totaal 32 deelnemers hebben meegedaan.

We laten ons bij het bepalen van de prijswinnaar altijd helpen door Random.org en ook dit keer heeft hij zijn uiterste best gedaan om ons zo goed mogelijk van advies te kunnen dienen. Uiteindelijk is de prijswinnaar degene die met nummer 14 heeft meegedaan aan onze uitdagingen en dat is:



Carla, hartelijk gefeliciteerd met je prijs die deze week beschikbaar wordt gesteld door ons DT-lid Géraldine Tibbe. Via het blog van Géraldine kun je contact met haar opnemen en met haar afspreken hoe je je prijs in ontvangst kunt nemen.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Carla, neem even via mijn blog contact met mij op, zodat we de prijs naar je toe kunnen sturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou net de pc uit doen en zie ineens de mail van Su-perchallenge verschijnen....ff snel kijken dacht ik en wat zie ik tot mijn verbazing....Mr. Random picked me.!
    Hardstikke leuk hoor.
    Dank je wel Géraldine voor je felicitatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Carla, de laatste ben ik door de hiotte vergeten te maken en was weer zo lekker op dreef a, een hele tijd niets gedaan te mogen hebben, maar ga hem evengoed nog maken wnat hij was leuk

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS