zaterdag 13 juli 2013

Top 3 Challenge #10!


Hallo allemaal!

Aan het aantal deelnemers van de laatste uitdaging kunnen we zien dat een groot deel van Nederland al lekker van de vakantie geniet en even niet met knutselen bezig is. Maar we hadden toch nog 12 deelnemers aan uitdaging #10 en zelfs dan is het moeilijk om een top 3 te bepalen, want eigenlijk horen alle kaarten in onze top 3 thuis, maar ja .... zo werkt het helaas niet!

Uiteindelijk hebben we de knoop kunnen doorhakken en vormen onderstaande kaarten onze top 3. 




 photo 3a9a2f02-060a-4026-97e3-0212221ebcde_zpsd34279ca.jpg




Hartelijk gefeliciteerd met jullie top 3 notering, als je dat leuk vindt, mag je deze badge op je blog plaatsen. 

Top 3 Su-per challenges


Staat jouw kaart er niet tussen? Niet getreurd! Er is alweer een nieuwe uitdaging waar je aan mee kunt doen!
Heb je meegedaan aan uitdaging #9 of #10, kom dan a.s. donderdag zeker even langs om te kijken of de soms de winnaar bent van de prijs die wordt verloot onder de deelnemers van deze uitdagingen!!!


3 opmerkingen:

  1. Wat super dat ik in de top 3 sta ik ga de badge op mijn blog plaatsen, bedankt een hele eer.
    Maaike en Caro ook gefeliciteerd met het behalen van de top 3.

    Fijn weekend yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Dames. Erg mooie kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk is dat. Doe ik voor de eerste keer mee en sta ik ook nog in de top drie.
    Dat is een leuke stimulans om er mee door te gaan.
    Yvonne en Caro, ook gefeliciteerd.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS