dinsdag 2 juli 2013

SU-per challenges BLOGHOP!!!


Een hele goede morgen allemaal!!!

Feest bij Stampin' Up! want vanaf vandaag kan er besteld worden uit de nieuwe catalogus!

Prachtige nieuwe producten, mooie nieuwe kleuren en schitterende nieuwe stempels allemaal gebundeld in een 208 pagina’s tellende catalogus die op geen enkele hobbytafel mag ontbreken. Uiteraard staan er in de catalogus ook oude vertrouwde producten die nu eenmaal tijdloos zijn en ongekend populair blijven. Je kunt de nieuwe catalogus online via deze link bekijken, maar hoe leuk zou het zijn als jij binnenkort een eigen exemplaar van dit creatieve naslagwerk op de deurmat vindt en onder het genot van een kopje thee heerlijk door kunt bladeren? 

Misschien ontvang jij volgende week wel eigen een exemplaar, maar dan moet je wel eerst meedoen met onze bloghop*!
 
Wat moet je doen:
  1. Volger zijn of worden van ons uitdagingenblog (en dat is geen straf want er gebeuren leuke dingen hier!)
  2. Een reactie achterlaten bij de Design Team leden van SU-per Challenges die meedoen aan de bloghop (zie hieronder) EN op dit berichtje op het SU-per Challengesblog zelf. Je mag op meerdere blogs een reactie achterlaten om meer kans te hebben op een catalogus.
Raak je onverhoopt het spoor bijster, keer dan terug naar het uitdagingenblog want hier vind je de lijst met deelnemers en de volgorde.

Makkelijker kan toch niet, dus zullen we maar gelijk beginnen?



Van hier ga je naar het blog van Carine.



*1 catalogus per persoon, SU-demonstratrices mogen meedoen met de bloghop maar komen niet in aanmerking voor een prijs.

14 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal,
    Vandaag ben ik vrij en ik dacht ik ga even bloghoppen.
    Het is heel leuk om te zien dat iedereen iets anders maakt.
    Wie weet doe ik hier weer wat inspiratie van op ik ben erg benieuwd.
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave hop! Ben al weer rond en maar 2x hier terug hoeven komen om weer verder te kunnen...Leuke creaties gezien en ideeën opgedaan! Nu maar duimen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo'n bloghop!! Kom je weer es nieuwe blogs tegen, maar vooral... héél veel ideeën èn inspiratie! Leuk, dankjewel voor het organiseren!!
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke manier om alvast kennis te maken met de nieuwe produkten.
    Heb geloof ik nu overal een berichtje geplaatst, alleen bij Yvonne kon ik met geen mogelijkheid iets plaatsen.
    Terwijl ik dat nu juist zo`n mooie kaart vond....
    Ik zou heel graag de papieren versie hebben van de nieuwe catalogus.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk zo'n bloghop !!!
    Vind de producten van SU erg mooi !
    Heb zelf nog niets, maar zodra de zomer voorbij is .......
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk een nieuwe catalogus, lekker bladeren en inspiratie opdoen. Heerlijk buiten in het zonnetje (als die tenminste nog wil komen deze zomer). Ga lekker rondhoppen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet aan het einde van mijn bloghop toch nog even een reactie achterlaten. Wat een brok inspiratie laten jullie weer voor ons achter. Supergaaf! Dank jullie wel daarvoor.

    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke actie, bedankt voor de kans en iedereen SU-perveel knutselplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Net de sassy saluation besteld, maar meer inspiratie is altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een gave bloghop! Die nieuwe catalogus wil ik zeker wel graag op mijn deurmat hebben. Kan niet wachten om de papieren versie te hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n bloghop, ik doe ook graag mee en het kan nog net! groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zo'n bloghop!
    Ik doe graag mee en ga zeker kijken op de andere blogs wat de dames allemaal voor moois hebben gemaakt!

    Groetjes van Dieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk doe ik ook graag mee met deze bloghop!! Helemaal leuk!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS