maandag 22 juli 2013

Mini Purse Treat Box

Goedemorgen allemaal!

Op deze warme zonnige dag hebben we weer een filmpje voor jullie! Deze keer een filmpje hoe je een klein boxje maakt, erg leuk! Ik weet niet of jullie veel puf hebben om te freubelen met dit weer, maar je kunt het altijd nog eens proberen als het weer wat koeler wordt!

Denken jullie nog aan de challenge? Doe lekker mee! Het is geen moeilijke challenge...

Dan nu het filmpje:



Iedereen die van een vakantie geniet wens ik een hele fijne tijd en voor de rest die nog moet werken: veel succes!!

SU-per groetjes van ons!

2 opmerkingen:

  1. Super geinig tasje/doosje. Ik heb het op mijn 'to do' lijstje gezet.

    Groetjes Renate.





























    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat is het doosje wat ik gemaakt had voor Almere, hij is zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS