vrijdag 26 april 2013

Winnaar uitdaging #3 en #4


Eenmaal per maand verloten wij onder de inzenders van de laatste twee uitdagingen, een mooie prijs. Vandaag verloten wij de allereerste prijs bij SU-per Challenges en deze wordt beschikbaar gesteld door Mariska.

Aan uitdaging #3 deden 34 dames mee en voor uitdaging #4 ontvingen we 17 inzendingen.We hebben Random.org gevraagd om ons een handje te helpen met het bepalen van de winnaar en  deze gaf aan dat nummer:


... de winnaar is geworden!


Onder dit nummer vinden we de kaart terug van:


SU-per Gefeliciteerd!!! 

Om je prijs te claimen, kun je een <mailtje sturen naar Mariska> en 
zij stuurt dan deze prachtige stempelset naar je toe:



Naast de tweewekelijks TOP 3, hebben we bij SU-er Challenges dus iedere maand een prijswinnaar van een mooie prijs! Wil je ook in aanmerking komen voor een TOP 3 notering of voor een leuke prijs? Doe dan snel mee met de lopende uitdaging, deze loopt nog tot en met woensdag 1 mei.

Groetjes,
Mariska

2 opmerkingen:

  1. Ik was heel enthousiast bij het lezen van mijn naam... Haha, maar gefeliciteerd Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie ik ineens mijn naam staan... Wat leuk dat ik die stempelset gewonnen heb! Bedankt!!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS