dinsdag 23 april 2013

Top 3 Challenge #4

 
Een hele goede (maar helaas regenachtige) dinsdagochtend gewenst. Vandaag de top 3 van Challenge #4. We hebben weer leuke en dit keer vooral hele smakelijke creaties voorbij zien komen!
 
Het is altijd moeilijk om een top 3 samen te stellen want iedereen doet zijn of haar best. Sta je niet in de top 3 niet getreurd. A.s. donderdag maken we de winnaar van een mooie stempelset bekend. Deze wordt verloot onder alle inzenders van Challenge #3 en #4!
 
Hieonder zie je de kaarten die wat ons betreft in de top 3 van Challenge #4 thuishoren. De makers ervan mogen de onderstaande blinkie op hun blog plaatsen.

 

Dames, SU-per gefeliciteerd!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lollies
 

4 opmerkingen:

  1. Ohh wat een leuke verrassing! Ik zat in mijn lunchpauze vanmiddag even de diverse blogs te bekijken toen ik ineens mijn kaartje in de top drie zag staan. Dank voor deze eervolle vermelding, daar ben ik trots op. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk!!
    Ik vind het een grote eer om hier in de top drie vermeld te worden, heel hartelijk bedankt voor het uitbrengen van jullie stemmen op mijn creatie!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat ik in de top 3 sta!! Die kan ik mooi op mijn blog zetten :D dank jullie wel!!!!!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf, twee meiden uit mijn eigen designteam (ahum, ;-) ) staan in de top 3! Wat een talenten hè? Ankie en Dieke, maar natuurlijk ook Miriam, van harte gefeliciteerd hoor! Het zijn stuk voor stuk plaatjes! liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS