maandag 22 april 2013

Pinwheel Die van Stampin'Up!

 
Goedemorgen!

In mijn kaartje voor de sketch uitdaging heb ik de pinwheel die van Stampin'Up! gebruikt. Ik hoor van diverse mensen dat ze het lastig vinden om deze in elkaar te zetten. En eigenlijk is het heel makkelijk!
 
Daarom heb ik een filmpje gezocht om jullie te laten zien hoe je deze "die" kan gebruiken zonder er stress van te krijgen, haha!

 
Mocht je problemen ondervinden bij het bekijken van het fimpje, dan kun je het eventueel ook bekijken via deze link.

Veel plezier met het kijken en laat even weten of jullie dit een nuttig filmpje vinden??

SU-per groetjes van ons!

15 opmerkingen:

  1. Kan aan mij liggen Erna maar ik zie helemaal niets. Kan niets openen of aanklikken :-(( groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij doet het filmpje het prima. Kun je wel gewoon op youtube komen Ingrid?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Chantal ik zie een leeg veld onder haar tekst, dus ook geen youtube schermpje of zo.

      Verwijderen
    2. Dat is wel heel apart, heb je daar met de andere filmpjes ook last van op deze site? Het kan misschien aan een laatste update ergens van liggen en/of welke browser je mee surft.

      Anyway de link naar de video is: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Dr1m_jJm-eM

      Verwijderen
  3. Dat ziet er toch (nog) makkelijker uit dan dat gepruts van mij laatst ;-)

    Maar nu is mijn bestelling al weg ...

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kreeg het wel voor elkaar maar doe het heel anders, maar dit is zeker een handige tip, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik krijg, net zoals Ingrid, een witte ruimte i.p.v. een filmpje te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marlieke, onder het filmpje hebben we een link toegevoegd naar het betreffende filmpje op YouTube. Misschien lukt het op die manier wel om het te bekijken?
      Groetjes Mariska

      Verwijderen
  6. wow wat een handig filmpje! ik kreeg het ook wel voor elkaar op een andere manier, maar met die gaatjes is het wel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie ook alleen maar een witte ruimte en dus geen filmpje. Jammer want ik was wel benieuwd!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Angelique, onder het filmpje hebben we een link toegevoegd naar de betreffende filmpje op YouTube. Misschien lukt het op die manier wel om het te bekijken?
      Groetjes Mariska

      Verwijderen
  8. Heel jammer dat niet iedereen het filmpje kan zien. Wij van SU-per Challenges kunnen geen technische problemen ontdekken. We zullen een aparte link naar de betreffende website (YouTube) plaatsen. Misschien werkt dit wel.
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat jullie het filmpje niet op dit blog kunnen zien maar hopelijk wel op het YouTube kanaal! En wat leuk dat jullie er wat aan hebben!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, nu is het me wel gelukt het filmpje te bekijken. Zeker nuttig! Ik vind vooral de tip om die gluedots voor de eerste twee vleugeltjes te gebruiken heel zinvol. Ik heb die pinwheel stans ook en het is me wel gelukt ze in elkaar te zetten, maar wel met een hoop gepriegel en niet zo netjes als ik graag zou willen. Ik ga binnenkort eens met deze tip aan de slag. Bedankt voor het plaatsen van de aparte link!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS