maandag 8 april 2013

All Dressed Up Framelits

Goedemorgen!! Hebben jullie al die leuke jurkjes al gezien die voorbij komen?? Ze worden gemaakt met de All Dressed Up Framelits van Stampin'Up! En ze staan in de Spring/Summer mini catalogus. Ik begin ze steeds leuker te vinden! (maar dat werkt vaker zo bij mij, haha) Ik heb voor jullie een filmpje gezocht waarin de framelits gebruikt worden, zodat je kunt zien hoe het werkt. En google eens op afbeeldingen van "All dressed up stampin up" dan zie je nog veel meer leuke jurkjes! Hier is het filmpje van Dawn (ja, ik ben wel een beetje fan van haar).


Veel plezier bij het kijken! Enneh... kun je de verleiding niet weerstaan.... er zijn hier genoeg demonstratrices te vinden op de site waar je deze framelits kunt bestellen :-)

Fijne dag en SU-per groetjes van ons!

6 opmerkingen:

  1. Ik zie op de ipad enkel een wit gedeelte tussen de tekst, zo even de laptop opstarten. Misschien zie ik hem daar wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik heb in Zeist er een workshopje mee gedaan.

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt, op de computer is het filmpje goed te zien,op de ipad wordt hij niet weergegeven. Flash zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik ze ook heel erg veel, je kunt er heel veel kanten mee op, ik heb er zelfs sport tenues mee gemaakt voor een hockey meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk! zijn die ergens te zien Geraldine??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ja, na het zien van dit filmpje wil ik ze ook ... ;-)

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS