vrijdag 8 maart 2013

Even voorstellen


Sinds deze week maakt Carine Kuin deel uit van het SU-per challengeblog. 

Graag stelt zij zichzelf aan u voor:



Hallo, mijn naam is Carine Kuin en ik ben woonachtig in Hoogkarspel.

Al vele jaren ben ik bezig met het maken van kaarten en besmet met het stempel virus. Met de producten van Stampin’ Up! had ik voor ze in Nederland kwamen nog niet gewerkt. Maar sinds ik ermee in aanraking ben gekomen, ben ik verkocht. Al snel heb ik mij aangemeld als onafhankelijk demonstratrice. Ik heb er veel plezier in en het samen bezig zijn tijdens de workshops geeft mij veel energie.

Daarnaast werk ik 20 uur per week als verpleegkundige in een Hospice. De combinatie van werkzaamheden bevalt mij goed.

Ik vind het een eer mee te mogen werken aan dit SU-per challengeblog.

Wij vinden het heel leuk dat Carine zich heeft aangesloten bij SU-per challenges!

WELKOM!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS