zaterdag 9 maart 2013

En de top drie van de eerste challenge is......

Hoi hoi allemaal!

Allereerst mijn excuus dat dit bericht zo laat geplaatst wordt! Ik had het voornemen om dit vanochtend te doen, maarrrrr..... het liep even anders! En vanmiddag gaf ik bij mij thuis een workshop dus kwam er ook niks van. Alle gasten zijn nu naar huis dus gauw achter de computer om jullie niet langer in spanning te houden...

We hebben een top 3 samengesteld. Dit doen we na iedere challenge. Aan het eind van de maand kiezen we random uit alle bijdragen aan de challenges van die maand een winnaar en die krijgt een mooie prijs! Deze eerste keer zal dit eind maart zijn, nĂ¡ de derde challenge.

En dan nu de top 3:







Dames van harte gefeliciteerd met deze plek in de top 3!
Jullie mogen de volgende badge op je blog plaatsen!


We kijken weer uit naar wat jullie van de sketch maken voor de tweede challenge!

SU-per groetjes van ons!



1 opmerking:

  1. WAUW .. dankjewel .. een plaats in de top 3, geweldig, ik ben er hartstikke blij mee!! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS