vrijdag 15 maart 2013

Doe een iets "anders" met Stampin' Up!



Gisteren heb ik dit MFD-hart van Let's Get Bizzee gepimpt. Als je goed kijkt, zie je dat de schets van de lopende uitdaging erin verwerkt is. Dit voorbeeld laat zien dat je heel creatief om kunt gaan met de schets.

Gebruik hem in ene andere vorm, draai hem een kwartslag of pas het toe op iets heel anders dan een kaart. Je mag van ons alles doen met de schets zolang hij maar herkenbaar blijft en alle elementen wel terug te vinden zijn.

Je hebt nog een week om mee te doen met de uitdaging. Kijk nog eens naar de voorbeelden van ons designteam en laat je inspireren. Wie weet kom jij in de top 3 of win je volgende week die mooie stempelset die we zullen verloten onder de inzenders!

Op mijn blog kun je lezen welke Stampin' Up! materialen voor dit hart zijn gebruikt.

3 opmerkingen:

  1. Dit hart kwam via mijn bloglijst voorbij. Heel erg leuk, ik wil nog een 3e hart maken en deze is weer heel anders. Ik heb hem maar even opgeslagen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben net op je blog geweest ... geen spijt van want ik ben daar nog veel meer te weten gekomen. Nogmaals bedankt voor de tip en inspiratie. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige creatie is dit geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS