donderdag 21 februari 2013

Uitdaging #1: Welkom!


Hallo allemaal,

Daar zijn we dan met allereerste uitdaging van SU-per Challenges! Wat leuk dat jullie ons allemaal al zo massaal zijn gaan volgen, echt superleuk. De verwachtingen zijn hooggespannen en met zoveel volgers ineens worden we er eigenlijk een klein beetje verlegen van. Maar ik kan jullie verzekeren, we zullen jullie echt niet teleurstellen! In het bijzonder heten wij de volgers van Stampin' Challenges welkom, nu het uitdagingenblog van Stampin' Challenges gestopt is, kunnen jullie bij SU-per Challenges gezellig inspiratie blijven opdoen en meedoen aan Stampin' Up! uitdagingen.

Het thema van de eerste uitdaging van SU-per Challenges is "Welkom". Niets meer, niets minder. Of het nu gaat om een welkom thuis, een babietje dat geboren is, het maakt niet uit. Alle "welkom" is welkom om het zo maar te zeggen.

Als je mee wilt doen met onze uitdaging, lees dan de regels voor deelname nog even door om te kijken of je bijdrage aan alles voldoet. Voeg daarna onder aan dit bericht je kaartje toe met Mr Linky. Je hebt tijd om je kaartje in te zenden tot donderdag 7 maart, 23.59 uur. Op donderdag 14 maart maken we de winnaar van deze uitdaging bekend.

Dan rest mij nu alleen nog jullie de creaties te laten zien van de dames van ons DT. Wat een prachtige voorbeelden allemaal!!! Hopelijk inspireren ze jullie om ook gezellig mee te doen. Veel plezier!!!


Gèraldine



Stempels: Sale-A-Bration set Feeling Sentimental
Papier: Midnight Muse, Naturals Ivory, Print Poetry DSP Stack
Inkt: Pacific Point
Accessoires: Stampin' Trimmer, Ribbon Satin Stitched Midnight Muse


Krista


Designer Paper : First Edition Specialty
Cardstock : Very Vanilla, Crumb Cake
Stempels: Friendly Phrases, Little Additions
Inkt : Baja Breeze, Soft Suede



Christa


Stempelset Little Additions 121991
Cardstock, inkt en markers Basic Gray, Tangerine Tango en Island Indigo
Silver Glimmer Paper 124005 (gratis te verdienen tijdens Sale-a-Bration periode)
Embossingfolder Cloudy Day 127022 (uit de Spring/Summer catalogus)
Large Scallop Edgelits 127019
Lint: Tangerine Tango (gratis te verdienen tijdens Sale-a-Bration periode)
Stampin' Dimensionals 104430



Chantal


Papier: Whisper White, Melon Mambo en Real Red
Stempels: Hearts a Flutter, Bloomin' Marvelous
Inkt: VersaMark, Real Red, Melon Mambo en Regal Rose
Accessoires: Hearts a Flutter framelit dies, Honeycomb embossing folder, 
Pearl Basic Jewels, Heat & Stick Powder en Stampin' Glitter - Dazzling Diamond.


Mariska


Papier: cardstock Crumb Cake and Soft Suede
Stempels: Hearts a Flutter
Inkt: Sahara Sand
Accessoires: Hearts a Flutter framelits dies, Bitty banners framelits dies
Pearl Basic Jewels, Ribbon Seam Binding Very Vanilla


Erna



Papier: Very Vanilla, Perfect Plum, First Edition Specialty DSP
Inkt: Perfect Plum, Crumb Cake, Soft Suede
Stempels: Papillon Potpourri, Fabulous Phrases
Accessoires: ribbon, circle punches, butterfly punches, paper doily, pearls


Gonny


Papier: Whisper White, Summer Starfruit, Birds of a Feather
Stempelset: Oh, Hello uit de lente/zomer catalogus
Inkt: River Rock en Cherry Cobbler


Marrigje




Yvonne


Papier: Island Indigo, Sycamore Street DSP, Whisper White
Inkt: Island Indigo, Tangerine Tango, Pool Party, Summer Starfruit
Stempel: Quint-Essential Flower, Fabulous Phrases
Accessoires: Framelits - Bitty Banners, 1/2" en 1" Cirkel punch, 1.1/4' scalloped cirkel punch



16 opmerkingen:

  1. Dames mijn complimenten, wat zijn er een mooie kunstwerkjes gemaakt.
    Ik zal eens kijken of mij dat ook gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht kaarten.....ga me er vanacht is over buigen wat ik zal maken knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous!!! Not sure I am up to the challenge with such competition but will have a think:-) Wonderful work Ladies xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er super uit dames. Ik ga mij ook bedenken wat ik hier mee kan. In elk geval succes en blijf jullie zeker volgen, al is het alleen maar voor inspiratie.
    Gr Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SU- perrr leuk dames met jullie nieuwe SU challengeblog. Veel succes ermee. De start is al goed met deze mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel s6! En dan doe ik als eerste mee. Als het eerste schaap over de dam is.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk initiatief meiden! hartstikke leuk. ben nummertje 4, meteen aan de slag gegaan op deze koude zaterdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik ben meteen maar volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en mooi blog!! Gezellig! Succes, maar dat gaat lukken.
    Ga proberen me te doen, bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke uitdaging!! Leuk jullie voorbeelden!
    Ik ben er mee aan de slag gegaan en mijn kaartje heb ik geplaatst.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely DT cards. Good luck with your challenges. A xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb een kaartje geplaatst namens Wilma Bloemers; ze heeft geen blog. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kwam via, via op jullie blog en zag deze leuke challenge. Toevallig heb ik vanavond een kaartje gepost dat wel voor jullie challenge in aanmerking komt dus doe ik gezellig mee. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb nog even wat te leren wat blogbeheer e.d. betreft. Sorrie daarvoor dames . . .

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS