woensdag 20 februari 2013

Ons Design Team!


SU-per welkom op ons blog!!!

Vandaag stellen wij onze design team leden aan u voor.

Onze DT-leden zijn onafhankelijke Stampin' Up! demonstratrices uit Nederland, die allemaal in verschillende teams als demonstrator actief zijn. Dat maakt ons blog ook uniek, we hebben allemaal ons eigen "winkeltje" maar vormen met elkaar toch een grote Stampin' Up! familie!

Wij vinden het belangrijk en leuk om dat gevoel van saamhorigheid, gezelligheid en creativiteit met u te delen. Hieronder ziet u welke design team leden tweewekelijks voor inspiratie gaan zorgen. Hun namen staan ook rechts in de zijbalk vermeld met een link naar hun blogs, het is ook zeer zeker de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen.


Krista Driessen

Hallo, ik ben Krista Driessen. Ik woon samen met mijn twee kinderen en man in Huizen. Al een jaar of 13 ben ik bezig met stempelen, sinds een jaar of tien besmet met het SU-virus.
Begin oktober 2012 heb ik me meteen ingeschreven om demonstratrice van Stampin'Up! te worden.

***


Christa Halbesma

Hoi, ik ben Christa, woon in Nieuwe Pekela en ben... euh... 29+ hihi. Ik freubel al zo'n 20 jaar met papier, foto's, stempels, stof en scrapspullen. Sinds een jaar of 10 vooral ook met de prachtige producten van Stampin' Up! Dus toen SU! in oktober 2012 naar Nederland is gekomen heb ik me meteen aangemeld als demonstratrice. SU-perleuk en het wordt alsmaar leuker! Ik verheug me erop steeds weer nieuwe creaties te maken met al dat moois. Hopelijk zullen jullie ervan genieten en geïnspireerd raken om mee te doen met de uitdagingen.

***



Chantal de Kaste

Hoi! Mijn naam is Chantal de Kaste en ik ben 23 jaar oud. Momenteel ben ik bezig met mijn hbo diploma en ik zit al in de afrondende fase van mijn opleiding. Ook heb ik plannen om binnenkort te gaan samenwonen met mijn vriend. Ik maak al kaarten vanaf zolang als ik me kan herinneren. Het is ongeveer nu 4 jaar geleden dat ik van Stampin' Up! heb gehoord (en gezien) en vanaf die dag ben ik helemaal verkocht. De beslissing om demonstratrice te worden was dus al gauw gemaakt. En dat niet alleen, daardoor heb ik steeds meer hobby maatjes erbij gekregen en ben ik gevraagd mee te doen aan deze Su-per challenge blog, wat ik uiteraard helemaal leuk vind! Ik hoop je graag terug te zien hier. Groetjes, Chantal

***


Mariska van der Linde

Hallo! Wat leuk om je hier te zien. Mijn naam is Mariska van der Linde, moeder van twee stoere jongens van 9 en 11, getrouwd en wonend op een veehouderij 30 km ten zuiden van Rotterdam. Ik werk als Personal Assistant voor de directeur van multinational en ben sinds oktober vorig jaar onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up! Mijn passie voor kaarten maken is mij met de paplepel ingegeven en na een pauze van een aantal jaar (huisje-boompje-beestje) ben ik na de geboorte van onze oudste zoon gaan scrappen. Scrappen is langzaam overgegaan in kaarten maken en inmiddels ben ik alweer bijna 10 jaar hevig verslaafd aan alles dat te maken heeft met papier, stempels, knoopjes, lint, kant en inkt. Ik heb in het verleden workshops gegeven voor grote hobbywinkels en hobbymerken en die ervaring komt me goed van pas nu ik demonstratrice voor Stampin' Up! ben. Ik hoop jullie te inspireren met mijn bijdragen voor SU-per Challenges!!!

***



Erna Logtenberg

Hoi! Leuk dat je op ons nieuwe challengeblog komt kijken! Ik ben Erna Logtenberg, 42 jaar en ik woon in Apeldoorn. Sinds een jaar of 6 ben ik al fan van Stampin'Up! en via via heb ik altijd in Amerika de mooie artikelen kunnen bestellen. Toen ik hoorde dat Stampin'Up! naar Nederland zou komen hoefde ik dan ook niet lang na te denken en ben vanaf dag 1 demonstratrice geworden! Het bevalt me tot nu toe uitstekend! Ik vind het een feest om met de stempels, inkten en alle andere artikelen van Stampin'Up! te werken en daar gaat dan ook veel van mijn vrije tijd in zitten. Naast het Stampin'Up! werk, mag ik me ook nog een paar dagen per week vermaken als doktersassitente op het laboratorium van Ziekenhuis Gelderse Vallei in Ede. Daar heb ik het ook erg naar mijn zin! Kortom, ik ben een gezegend mens en ik hoop een leuke bijdrage te kunnen leveren aan dit nieuwe blog! Lieve groetjes van Erna

***


Yvonne Neefjes

Mijn naam is Yvonne Neefjes en ik ben sinds de komst van Stampin' Up!® in Nederland demonstratrice voor dit geweldige merk. Ik ben 37 jaar, getrouwd en samen hebben we 2 dochters (8 jaar en 5 jaar) en een zoontje (2,5 jaar). Al sinds mijn tienerjaren ben ik creatief bezig en ik vind het dan ook leuk om van alles te doen. Maar de laatste jaren is stempelen wel mijn favoriet gebleken. De mogelijkheden met een stempel en wat inkt zijn eindeloos! Creatief bezig zijn is voor mij vooral ontspanning, ik beleef er dan ook veel plezier aan om een persoonlijke en unieke kaart of een bijzonder cadeau voor iemand te maken. Ik heb er veel zin in om mijn bijdrage te leveren aan dit gezellige Challengeblog en ik hoop dat ik jullie kan inspireren om ook eens mee te doen met de leuke challenges.

***



Gonny van der Ruijt

Hallo allemaal! Als kersverse demonstratrice stel ik me graag aan jullie voor. Samen met manlief woon ik in Loenen aan de rand van de Veluwe. Onze drie zonen zijn al jaren het huis uit en wonen verspreid over Nederland. Daardoor zien we onze 5 kleinkinderen niet zo vaak als we zouden willen. Ik werk bij een middelgrote zorgorganisatie en ondersteun daar de ondernemingsraad en de centrale cliëntenraad bij hun taken. Dat betekent veel vergaderen en computerwerk. Dan is het heerlijk om thuis creatief aan de slag te gaan met de prachtige materialen van Stampin' Up. Veel stempelsets heb ik nog niet. Ik concentreer me eerst op het papier,de inkt en de ponsen. Daar is al zoveel resultaat mee te behalen. Ik ben er gewoon verliefd op hoe mooi alles bij elkaar past. Mijn stijl?......Clean and Simpel met uitstapjes naar Mixed Media.

***



Geraldine Tibbe

Mijn naam is Gèraldine Tibbe, ik ben getrouwd en wij hebben 2 dochters. In het dagelijks leven ben ik pedicure en werkzaam in mijn eigen praktijk. Daarnaast ben ik al vanaf de jongs af aan een creatieve duizendpoot en hebben vele hobby’s mijn handen aan het werk gehouden. In 2000 ben ik tijdens een vakantie in Amerika voor het eerst in aanraking gekomen met de materialen van Stampin’Up! tijdens een heuse stempelparty. Vanaf dat moment was ik verkocht en ik ben daarom bijzonder blij dat we deze mooie materialen eindelijk ook in Nederland kunnen verkrijgen. Het was voor mij daarom een hele logische keuze om mijzelf als onafhankelijk demonstratrice bij Stampin’Up! aan te melden. Het is ontzettend leuk om workshops te organiseren/verzorgen en zoveel enthousiaste reacties te krijgen. Het familiegevoel speelt bij Stampin’Up! een grote rol en het is daarom dat ik het zo bijzonder vind dat we met een aantal Nederlandse demonstratrices gezamenlijk dit blog invulling gaan geven. Ik hoop dat we jullie heel veel plezier en creativiteit kunnen aanbieden.

Marrigje Barnard


Ik ben Marrigje Barnard Independent Stampin'Up Demonstrator op Texel. Al heel erg lang ben ik bezig met kaarten maken, scrapbooking en ook met Stampin'Up, en toen de mogelijkheid kwam om in Nederland demonstrator te worden, heb ik uiteindelijk de sprong gewaagd. Ik probeer heel graag nieuwe stempeltechnieken uit, en probeer zoveel mogelijk uit mijn stempels te halen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS